– Через Приват24:
1. У системі Приват24 натиснути “Платежі”;
2. У графі пошуку ввести “Ларта” і натиснути клавішу “Enter”;
3. У меню пошуку обрати “LARTA INTERNET”;
4. Ввести Ваш логін у графу “Логін” та натиснути “Далі”;
5. Вказати суму оплати в полі “Сума”, натиснути “Далі”;
6. Обрати карту з якої буде зроблено платіж і натиснути “Далі”;
7. Натиснути кнопку “Кошик” і перейти до кошика;
8. Підтвердити платіж, натиснувши кнопку “Підтвердити”.
– Через Особистий кабінет зайти в розділ “Оплата” та вибрати платіжну картку;
Ця інформація відображається в Особистому кабінеті, доступному на сайті, при необхідності оператор служби підтримки може повідомити поточний стан вашого рахунку.
Використовуйте сайт SpeedTest
Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи інтернету.
Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і. т. п., і в даний момент не йде скачування інформації з мережі Інтернет.
Такі складності зазвичай виникають з популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються з навантаженням. Якщо у вас низька швидкість скачування файлів з одного сайту, в той час як швидкість скачування з інших сайтів висока і стабільна, це означає, що ви звернулися саме до такого перенавантаженого серверу, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.
Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженню і черговості звернень в зовнішню мережу.
Трафік – це загальний об’єм переданої та прийнятої Вами інформації з мережі Інтернет.
Так, звичайно. Ми надаємо можливість призупинити дію послуги. Призупинити можна зателефонувавши до служби технічної підтримки.
У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакету не оплачуються.
Нарахування абонентської плати здійснюється один раз на 30 діб.
Після того як Ви поповнили рахунок у вас знялась абонплата за поточний період терміном дії 30 календарних днів.
Після закінчення періоду із залишку коштів буде знята абонплата за наступний період терміном 30 календарних днів.
І так далі…В персональному кабінеті вказана дата завершення поточного періоду.
Перш ніж звернутися до служби технічної підтримки, спробуйте:
Перевірити фізичне підключення кабелю до мережевого адаптеру на Вашому комп’ютері.
Відключити Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше Програмне забезпечення, призначене для захисту від хакерських атак з мережі Інтернет.
Перевірте стан Вашого рахунку в особистому кабінеті
Перезавантажте Ваш комп’ютер.
Якщо у Вас встановлений роутер, вимкніть його на 30 секунд.
– Через Приват24:
1. У системі Приват24 натиснути “Платежі”;
2. У графі пошуку ввести “Ларта” і натиснути клавішу “Enter”;
3. У меню пошуку обрати “ТЕЛЕКОМПАНІЯ ЛАРТА СТ”;
4. В призначенні платеж вказати вашу адресу “Далі”;
5. Вказати суму оплати в полі “Сума”, натиснути “Далі”;
6. Обрати карту з якої буде зроблено платіж і натиснути “Далі”;
7. Натиснути кнопку “Кошик” і перейти до кошика;
8. Підтвердити платіж, натиснувши кнопку “Підтвердити”.
– За реквізитами:
Реквізити для оплати послуг кабельного телебачення
СТ Телекомпанія «Ларта»
ЄДРПОУ 25299106IBAN UA 863005280000026002101324997
Важливо!
В призначенні платежу ОБОВ’ЯЗКОВО вказуйте ПІБ, точну адрессу та період, за який виконується платіж.
Фізичній особі для укладання Договору потрібно пред’явити: паспорт громадянина України або документ, що його замінює, ідентифікаційний номер.
Ні, достатньо в офісі Компанії написати заяву з проханням змінити адресу надання Послуг. За наявності технічної можливості та розташування нової адреси в Зоні покриття Мережі, Компанія здійснює перепідключення Послуг згідно з Прейскурантом в зручний для вас час. При цьому ви оплачуєте роботи та матеріали, використані (в разі необхідності) під час підключення за новою адресою.
Так, Ви можете укласти Договір на надання послуг незалежно від місця реєстрації. Ви можете мати кілька Місць надання Послуг, на кожне з яких оформлюється окремий Договір.
Вам потрібно в офісі Компанії написати заяву на тимчасове припинення отримання Послуги Кабельного телебачення (відключення) не менш ніж за 7 днів до моменту такого відключення.
Повторне підключення здійснюється безкоштовно за попередньою заявкою в зручний для вас час та за відповідною заявою, написаною в офісі Компанії не менш ніж за 7 днів до моменту такого повторного підключення.
Абонентська плата за цей період не нараховується.
Можливо переоформити Договір на людину, яка є родичем по першій лінії. Переоформлення здійснюється в офісі Компанії в присутності двох осіб та за наявності документів, які підтверджують родинний зв’язок.
Вам потрібно залишити телефонну заявку на повторне підключення, сплатити суму Абонентської плати та вартості повторного підключення згідно з Прейскурантом.